X

Tilby dine brukere førsteklasses standard innen fjernjustering.

Fjernjustering

Sørg for at dine brukere er komfortabel med høreapparatene sine uansett hvor de er. Med TeleCare kan du løse ulike problemer kjapt ved å gjøre fjernjusteringer. TeleCare lar deg også kommunisere i sanntid via telefon- eller videosamtaler mens du fjernjusterer høreapparatene.

 

CareChat

Hold tettere kontakt med dine brukere via chat-beskjeder og telefon- eller videosamtaler. Du kan bruke TeleCare til å kommunisere direkte via brukerens smarttelefon. Det tar mindre tid enn vanlige oppfølgingstimer på klinikken og lar deg feilsøke problemer raskt og effektivt.

 

Daglig scoring av tilfredshet

Du kan kjapt se hvor fornøyd brukeren er med høreapparatene ved å følge med på deres daglige scoring av tilfredshet. Brukerne får en daglig påminnelse om å score hvor tilfredse de er med høreapparatene i Signia-appen. Du kan se deres scoring, kommentarer og brukstid i TeleCare, så du kan kjapt hjelpe de ved behov via fjernjustering.

 

Høreleksjoner

La brukerne få mulighet til å bli kjent med høreapparatene sine i sitt eget tempo. De kan vurdere sin erfaring i lyttesituasjonene de er i, noe som gjør forskjellen mellom apparater synlig – og brukerne føler at de blir hørt. Gjør det mye enklere å velge riktig høreapparat.

*Sivantos survey 2019
**Article, Gisele Munhoes dos Santos, Ph.D. 2019: Achieving Excellence In Customer Service with TeleCare
***Article, Matthias Froehlich, PhD,Eric Branda, AuD, PhD,Dirk Apel, BS, 2020: User Engagement with Signia TeleCare: A Way to Facilitate Hearing Aid Acceptance

 

Tilby dine brukere en fleksibel og moderne tjeneste.
Kom i gang i dag.

Prøv TeleCare gratis!

Downloads

Ofte stilte spørsmål - TeleCare