Den personlige forbindelsen mellom hørselklinikk og bruker
*Sivantos survey 2019
**Article, Gisele Munhoes dos Santos, Ph.D. 2019: Achieving Excellence In Customer Service with TeleCare
***Article, Matthias Froehlich, PhD,Eric Branda, AuD, PhD,Dirk Apel, BS, 2020: User Engagement with Signia TeleCare: A Way to Facilitate Hearing Aid Acceptance
Tilby dine brukere en fleksibel og moderne tjeneste.
Kom i gang i dag.
Prøv TeleCare gratis!
Ofte stilte spørsmål - TeleCare
-
Hva er de tekniske forutsetningene for TeleCare?
- Brukerens Signia-høreapparater må være kompatibel med TeleCare. Vennligst merk, TeleCare er kompatibel med alle Signia høreapparater. Se mer på vår nettside om kompatible enheter.
- Brukerens smarttelefon må være kompatibel med Signia App. Vennligst sjekk nettsiden til Signia App for kompatible enheter.
- Stabil internettforbindelse på din (WLAN eller LAN med DSL / 16MBit) og brukerens (WLAN, LTE eller 4G) side er nødvendig.
- Det kreves et headset til telefonsamtaler og i tillegg et web-kamera hvis du vil foreta videosamtaler.
-
Hvordan kan jeg registrere meg og begynne å bruke TeleCare?
Den lette og intuitive installeringen gir deg mulighet for å aktivere TeleCare på noen få minutter. Følg trinnene som er beskrevet i vår hurtigguide.
-
Er TeleCare gratis?
Ja! Vi tilbyr deg for øyeblikket TeleCare med hele utvalget av egenskaper helt gratis.
-
Er mine personlige data beskyttet?
Dataene fra din klinikk og brukerne er helt sikre. Vi har flere sertifiseringer og er i overensstemmelse med Den Europeiske Unions alminnelige databeskyttelsesordning (GDPR). Dessuten er Telecare-portalen TRUSTe-sertifisert og Signia App TÜV-sertifisert. Sivantos har ingen adgang til dine personlige data.
TeleCare-portalen og alle relaterende data gjemmes på servere levert av Microsoft Azure. Adgang til disse systemer er meget begrenset og kontrollert. Enhver adgang logges og dokumenteres til revisjonsformål. Kommunikasjon mellom hørselsspesialist-browsersesjoner eller brukerenheter og web-serverne er også sikret og kryptert (med HTTPS).
-
Hvordan sikrer dere at private brukeropplysninger forblir fortrolige?
Vi leverer den høyeste datasikkerhet. All data og all kommunikasjon mellom TeleCare-portalen og appen på din brukers smarttelefon er kryptert. Adgang til TeleCare-portalen er beskyttet av en adgangskode for enhver medarbeider i din praksis. Du og dine brukere kan være helt sikre på vårt nivå av datasikkerhet.