X
TeleCare gir flere fordeler til både høreapparatspesialisten og høreapparatbrukeren. Finn ut tilvenningstiden kan reduseres og brukere kan bli mer fornøyde!
2017-02-15

Fordeler for deg, fordeler for brukere.

TeleCare gjør at brukere bli raskere og bedre vant med de nye høreapparatene sine.

TeleCare gjør at brukere blir raskere og bedre vant med de nye høreapparatene sine. Ved å få et realistisk innblikk i hva de kan forvente av høreapparatene, kan timer til justering og tilvenningperioden reduseres.

Tilpasset veiledning
Høreapparatbrukeren veiledes av myHearing-appen for å bli bedre kjent med de nye høreapparatene sine. Brukeren følger steg-for-steg lytteøvelser som er engasjerende og informative. Øvelsene er delt opp i moduler og brukeren blir godt kjent med enkelte lyttesituasjoner, for eksempel å lytte til fugler i en park eller å holde en samtale på en folksom kafé, før en ny lyttesituasjon blir presentert.

Et realistisk innblikk
Øvelsene og veiledningene gir brukeren et realistisk innblikk i hva som kan forventes av høreapparatene. Dette gjør at færre brukere returnerer med ubesvarte spørsmål og tilvenningstiden blir kortere. Brukere forstår raskere hvordan høreapparatene lyder og føles hvis de blir behandlet riktig. Dette gjør at brukere blir mer motivert og engasjert til å bruke sine nye apparater.

Kartlegg progresjonen
myHearing-appen får brukeren til å kontinuerlig gi tilbakemeldinger på tilfredsheten. Som høreapparatspesialist kan du derfor hele tiden følge med på progresjonen til brukeren. TeleCare er et supert verktøy for å kartlegge hvordan prøvetiden går og om fjernjustering er nødvendig. Returer og antall timer til justering kan derfor reduseres.

Finn ut mer på vår TeleCare-nettside.