X
TeleCare løfter den profesjonelle hørselsomsorgen til et nytt nivå. Oppnå flere mål og fordeler med Signia TeleCare. Finn ut mer her!
2017-01-09

Signia TeleCare: Oppnå flere mål og fordeler

Denne vinteren lanserer Signia en revolusjon: TeleCare løfter den profesjonelle hørselsomsorgen til et nytt nivå.

Denne vinteren lanserer Signia en revolusjon: TeleCare løfter den profesjonelle hørselsomsorgen til et nytt nivå.

Fra din datamaskin til kundens smarttelefon: Ved å bruke en nettportal for profesjonelle og en intuitiv smarttelefon-app for brukere, er TeleCare en smart og innovativ måte å hjelpe brukere på – uansett hvor de befinner seg.

Vanlige årsaker til at brukere ikke tar i bruk sine nye høreapparater, eller ikke bruker de så mye som anbefalt, er for eksempel at noen lyder oppfattes som for sterke eller ubehagelige. Dette kan forsinke tilvenningstiden, og i verste fall føre til skuffede brukere som leverer tilbake høreapparatene.

Høreapparatbrukere må klare seg på egenhånd under de mest kritiske ukene av en prøveperiode. Ved å samarbeide med høreapparatspesialister som deg, har vi utviklet en innovativ måte å håndtere denne “blindsonen” på.

For brukere: myHearing App

  • Utføre lytteøvelser
  • Få veiledet bistand
  • Personlig utvikling: tilbakemeldinger og vurderinger
  • Se ofte stilte spørsmål / FAQ
  • Fjernkontrollfunksjon

For høreapparatspesialisten: Nettportal

  • Forbedre brukeropplevelsen
  • Følge opp brukerutviklingen
  • Se tilbakemeldinger
  • Styr kommunikasjonen med brukere, uansett hvor de er
  • Ekstern fjernjustering

Signia TeleCare gir fem viktige fordeler:

1. Inspirere og motivere dine brukere.

Engasjerende steg-for-steg lytteøvelser og veiledning hjelper nye brukere å venne seg til de nye høreapparatene, og gir raskere tilvenningstid.

2. Innsyn i nåværende kundetilfredshet.

Strukturerte tilbakemeldinger fra brukere på individuelle lyttesituasjoner og evalueringer underveis i prøvetiden, gir verdifull innsikt i progresjonen til brukerne. Du kan identifisere problemer og initiere kontakt, eller forberede deg til neste oppfølgingstime.

3. Tettere oppfølging.

Du kan enkelt gjøre feilsøking av eventuelle problemer og foreta fjernjusteringer når det er behov for dette.

4. Ha fornøyde brukere – uansett hvor de er.

Muligheten til å endre parametere i brukernes høreapparater eksternt, gjennom Signia TeleLink, gjør at små justeringer kan gjøres raskere og mer bekvemmelig. Dette bidrar til å minimere problemer i prøveperioden og kan redusere antall oppfølgingstimer.

5. Alle kan dra nytte av fordelene

TeleCare er en ideell applikasjon for alle brukere av Signia høreapparater, og er optimalisert for Signia primax-produkter.

Resultat med stor effekt: Med TeleCare fra Signia kan du nå enda flere mål, gjennom tettere og kvalitetssikker oppfølging, effektiv prøvetid og fornøyde brukere.

 

Finn ut mer på vår TeleCare-nettside.