X
Du kan bruke vår nye høreapparatløsning til å overvinne brukerens bekymringer og hjelpe deg med å få fornøyde høreapparatbrukere.
2018-08-22

Emner

Et nytt og stilig høreapparat genererer interesse og gir fornøyde høreapparatbrukere

Gjør deg klar til et paradigmeskifte innen høreapparatdesign som kommer til å forandre det generelle synet på høreapparater. Før vår kommende lansering, ønsker vi å belyse flere resultater bak vår begeistring. Sjekk ut vår nyeste bloggnyhet for å finne ut mer.

 

Er du klar for en revolusjon innen høreapparater? Vår nye høreapparatløsning, som snart kunngjøres, har et helt unikt og stilig design. Det gir deg muligheten til å tiltrekke enda flere brukere og sørge for at de ender opp med å bli fornøyde høreapparatbrukere.

Vår nye løsning skaper interesse

Vår nye spennende løsning vil generere flere potensielle brukere ved å skape interesse. Vi kombinerer teknologi og stilig design på en nytenkende måte. På denne måten kan vi gi brukere et høreapparat som passer deres selvoppfattelse og livsstil – og skiller seg fra oppfatningen av tradisjonelle høreapparater, som kun assosieres med hørselstap.

Vi har samlet resultater på at vår nye løsning gir et paradigmeskifte i den generelle oppfatningen av høreapparater.

Vi gjennomførte en forbrukerundersøkelse av 500 personer med milde til moderate hørselstap, hvor de ble spurt om å velge mellom to ulike hørselsløsninger. En av porteføljene omfattet vår innovative løsning, mens den andre ikke gjorde det. Kan du gjette hva dommen var? Hele 84 prosent av forbrukerne valgte vår nye løsning. Dette viser tydelig hvilken interesse dette produktet kan generere. Hele 88 prosent av forbrukerne kunne også huske høreapparatet i en gjenkjennelse. Resultatene bekrefter hvilken innvirkning dette produktet har for å skape interesse og generere nye brukere. [1]

De imponerende resultatene stopper ikke der. Vår innovative, nye løsning kan også hjelpe deg med å konvertere interesserte brukere til fornøyde brukere. Under studien spurte vi også potensielle høreapparatbrukere om å velge én løsning fra et utvalg av våre produkter.

Hva ble resultatet?

Rundt 24 prosent av personene valgte ingen høreapparat, rett og slett fordi de ikke fant noe som appellerte til deres stil, personlighet eller behov. Det som er interessant, er at da vi gjentok studien med vår nye løsning, var det bare 10 prosent som valgte ingen høreapparat. Den tydelige reduksjonen viser hvor viktig den nye løsningen er for vår portefølje og innflytelsen den vil ha i høreapparatbransjen.

Vår nye løsning har tre klare fordeler. Det har et fantastisk design som matcher brukerens selvoppfattelse, det genererer interesse og konverterer potensielle kunder til fornøyde høreapparatbrukere. Det er mer, så følg med på den store avsløringen som er rett rundt hjørnet. Vi vet det kommer til å være et effektivt produkt for å tiltrekke nye brukere.

Hvis du er like spent som oss, sørg for at du mottar vårt nyhetsbrev 27. august. Du kan følge kunngjøringen online fra hvor som helst i verden på https://www.signia-pro.no/bli-med/! Ikke gå glipp av dette, abonner på vårt nyhetsbrev i dag! Det er snart tid for den store kunngjøringen…

 

[1] Signia consumer study 2018: When presented with a choice, 84% of respondents chose an offering with the new solution. 88% of respondents correctly recalled seeing the new solution in a shop window.